18 november 2011

November 2011

Het jaar 2011 zit er weer bijna op. Het is een mooi jaar geweest. Veel van de dingen die ik me had voorgenomen heb ik gehaald. Ik wilde graag voor mijn Deense vrienden een tocht naar Arnhem organiseren, wilde ex-HEAO studievrienden ontmoeten en met de hokkers een lange wandeling maken, of een koncert bezoeken. Ook een weekendje Berlijn met Erik & Karin is gelukt.

Hier een foto met de jongens van de HEAO. Titus, Bas, Jeroen, Ate en ik. Was een gezellig weekendje in Kopenhagen in maart.










In april organiseerde ik een "Hollandse oorlogs tocht" voor mijn Deense vrienden en Jørgen, mijn stief schoonvader. Was een super gezellige tocht, waar we het Airborne Museum in Arnhem, Overloon museum in Limburg, Bastogne museum in België en het tank museum in Duitsland bezochten. Een echte nerd tour.










Eindelijk weer eens met de hokkers op stap. Alles bij elkaar hebben we 22km gelopen en tijdens het wandelen de zin van het leven besproken en een oplossing gevonden voor de armoede in de wereld. Perfekt dus. De dag werd afgesloten met een broodje shoarma een patatje en een potje toepen in het hok. Het was bijna net als vroeger :-).

Geen opmerkingen: