6 juni 2010

Lekker rustig weekend

Hè, hè, eindelijk een weekend zonder plannen! De afgelopen tijd heb ik het erg druk gehad met m'n werk. Ik ben veel in Finland geweest, maar was de afgelopen twee weken daarnaast ook in Engeland en Zweden. Op zich is reizen best leuk, maar de afgelopen weken een beetje teveel.

Gisteren en vandaag heb ik samen met Kristine haar kamer "gemoderniseerd". Ze vond 'm beetje te kinderachtig geworden. Als je 9 bent kan Dribbel (geel/zwart hondje) echt niet meer... Het ziet er nu leuk uit, veel licht groen en wit - en ze heeft nu ook een bankje. Zal later nog een keer een foto erbij zetten.

Veder hoorde ik gisteren dat Robben geblesseerd raakte... jammer, maar ik denk dat Nederland ook zonder hem best een sterk elftal heeft. Hopelijk komt hij er over een week of twee weer bij - als Holland dan nog mee doet...

Komende week is qua werk ook vrij rustig. Aan het eind van de week komen mijn ouders, samen met ome Johan en tante Henny. Gezellig - gaan we samen NL - DK bekijken op 14 juni!

Geen opmerkingen: