22 februari 2007

Sneeuwstorm

Nu is het winter in Denemarken - in ieder geval in het noorden van Denemarken. Hieronder wat foto's gemaakt met m'n mobiele telefoon.

De sneeuw begon gistermorgen (woensdag, 21/02/07) te vallen. Eerst rustig aan, maar toen begon het te waaien. Toen ik om 16.30 naar huis ging, was het al een redelijke chaos. Hiernaast een (onduidelijke) foto van een vrachtwagen die vast zat. De rest van de auto's konden er niet voorbij.


Hier op weg naar Sulsted. Langs de kant in de steek gelaten auto's in een verlaten landschap.



Mijn auto, woensdag middag. De foto is vanuit huis genomen, waar ik lekker de houtkachel aan had. Zoals te zien is, waren de sneeuwduinen (?) al behoorlijk hoog. Die voor mijn auto is meer dan een meter hoog!



Deze foto is achter ons huis genomen. Het speelhuisje van de meiden is te zien, en ook de trampoline.





De hoogste sneeuwduin (die ik ooit gezien heb) - ongeveer 1.80m hoog! Tegen de heg van de buurman. Ernaast is alle sneeuw weg geblazen, wat een raar gezicht is - maar wel makkelijk om rond het huis te komen.




Hier een foto langs de achtermuur op. Links weer de trampoline - de sneeuw is hier dus zeker 60 cm hoog.




Zo ziet het eruit als je bij ons nu de voordeur uitgaat. Nu kun je weer naar buiten komen... Er ligt zeker 70 cm, direkt voor de deur. Zoveel is zelfs in Dk veel.

1 opmerking:

Unknown zei

Doet me denken aan 1996!